Meleklerim00 çok panik biriyseniz zorlanabilirsiniz , bildiğiniz ameliyat oluyor siz oradasınız arayq perde çekiyorlar. İğneden korkan biri mesela sanmıyorum yaptırabileceğini . Güzel kısmı kısa sürüyor, diğer sezeryandaki kadar narkoz etkisi yok daha çabuk toparlanılıyor , bebeği görebiliyorsunuz . Ameliyat sırasında çok heyecanlanırsam dua ettim ve zikrettim o işe yaradı .