Merhabalar , ilk doğumumda 40+2 de doğum yaptım.su an ıkıncıye hamıleyım .30 haftalığız çok şükür 🙏 şunu merak edıyorum daha birden fazla doğum yapan anneler cevaplarsanız sevınırım 🙃
Bu 2 hamılelıgımde 40 haftalarda mı olur ? Ya da daha erken mı gelır.genelde aynı mı oluyor..nasıl oldu sızlerınki