byznr34 https://www.hizliresim.com/gfwbuod https://www.hizliresim.com/kbkzukd Kızlar dr um tahminim kız gibi ama net değil önümüzdeki ay daha net belli olur dedi arkadaşıma da önce öyle demiş sonra erkek demiş oğlu oldu sizce değişir mi resimlerden anlayan tahmini olan var mı
minigiminannesi03 byznr34 banada kiz dendi ama daha erken tam belli değil dedi 1 ay sonra gidince anlarız artik🤣🤣😂
Meed poyrazvearya ayy haftaya pazartesi bende öğrenicem 16+1 ile sonraki pazar da parti yapcam bende değişir diye korkuyorum🤣🤣
poyrazvearya Meed gerçekten bekleyebilecek misin ben öğrendim akşamıma parti yaptım güya pazarı beklicektim 2 gün asla o kağıtta yazılı olduğunu biliyorum yA durmadım bakalım bekleyebilcek misin 😂
Meed poyrazvearya hayır ben doktordan öğrenicem hayattta bekleyemem çaktırmayacam çatlar ölürüm pzartesi öğrenmek varken pazar a kadar beklemek nedir 🤣🤣 bir yer tuttuk ondan pazarı beklemek zorunda parti ama ben bekleyemem bilmiyormuş gibi yaparm🤣🤣🙈
byznr34 Meed hahaha😁 benim de 3.5 yaşında bir oğlum var kız olmasını istiyoruz tabi ki sağlıklı hayırlı olması en önemli ama gönlümüzden kız geçiyor şimdi biraz heyecan yaptık sonradan sok olur muyuz acaba 😁
Meed byznr34 bizimde kız olduğu için oğlan olsa iyi olur diyoruz tabii kızım kız istiyor fark etmiyor sağlıklı olsun da gönül ister oğlan tüm ultrason yorumlayanlar erkek dedi ümitlendim pazartesi ama sanki içinden kıza benziyor dicek gibi geçti🤣🤣
prensannesii_ minigiminannesi03 kiz mi oldu gerçekten canım yanıyor cok okuyor diyorlar 12 haftalikta
minigiminannesi03 prensannesii_ benimkisi oglandi 15 haftalık ölü olarak doğum yaptım dogum sırasında vefat etti oğlum suyum patladı nedeni bilmiyorum doktora 1ci ayda gideceğim bakalim ne diyecek
prensannesii_ minigiminannesi03 yaa Rabbım sabır versin canım öteki dünyaya şefaatçi yolladın cok zor Rabbım tekrar nasip etsin sağlık ile doğurmayi büyütmeyi nasip etsin canim