Mrb güzel anneler size bi sorum olacak,39+4 gebeyim bebek daha doğum kanalına inmemiş benm ağrım sancım da yok haftaya Çarşamba gününe kadar gelmese önce suni sancı o da olmadı sezaryen doğum olacak ama dün geceden beri bebek çok hareketli maşallah ve kendini kasıyor topluyor.bende tedirgin oldum bu kadar hareketli olması normal mi doğum belirtisi mi şimdiden tşk ederim.🌸