Pemberuya ben belirti olarak ilk zamanlar çok bir şey yaşamadım mesela göğüs ağrısı hassasiyeti hiç olmadı daha 10. Haftamda yeni yeni başladı, mide bulantısı da hiç yaşamadım ama ilk belirtilerimden biri sivilce ve halsizlikti. Bat 3 gün kala erken gebelik testi ile öğrenmiştim. İnşallah hayırlısı olur hakkınızda Allah gönlünüze göre versin 🙏🏻