gullokumum yaaa öyle mi , canım aslında bende devlette yaptırmak istemiyorum doktor orayı söyleyince bir sorayım dedim, 16. Haftamda şehir hastanesinde perinatolog da muayene oldum orası güzeldi , doktora şimdi yine oraya gideyim dedim orası almaz randevusuz dedi bir seferlik rica etmişsin almıştır orası takipli olmadan bakmıyor dedi geröekten de öyle orası sadece takipli hasta bakıyor