Babyy07 17.haftaya giriyoruz yarın inşallah cinsiyetimizde belli ama alışveris icin dfaha erkenmi kızlar? Sizler kaçıncı haftada başladınız almaya .
Deletedmom_110 Babyy07 cinsiyetiniz belliyse alın derim ben cinsiyeti belli olmadan başlamıştım unisex almıştım indirim buldukça almak daha makul
Bortubocek Babyy07 bende 18.haftadayim..detayli ultrasondan sonra alirim biseyler diye dudusunuyoru.cinsiyet net olsun
Senanur567 Babyy07 18 haftalığız cinsiyetimiz belli basladim bile ilk haftalarda başlamıştım herşey gün geçtikçe pahalı olmaya başlıyor alınması lazım
poyrazvearya Babyy07 benim bitmek üzere bebek için olanlar 17 haftalığız yavaş yavaş aldık tek tek şeyler kaldı artık onlarıda pembe alırım diğerleri unisexdi birden almak ekonomik anlamda zorlamasssa sorun değil
KayraVeAnnesi_06 Babyy07 12.haftada başlamıştım ama ben büyük parçalar aldım Bebek arabası beşik gibi, kıyafetleri cinsiyeti öğrenince almaya başladım