Merhaba anneler bebegim 2 aylık kızım 5 yasında ev aldık 10.kat son kat cok tedirginim eşim de cok sevdi cok begeniyor pencerelere korkuluk falan yaptıracağım balkonlar cam balkon ama nedense hic içime sinmedi eşime de bisey diyemedim öyle denk geldi üst katta bizi rahatsız edecek kimse yok bu yönden güzel ama biraz yükseklik korkum da var benim üst katlarda oturanlar memnunmusunuz sormak istedim