34+5den Merhaba kızlar bebeğim karnımın sürekli sol tarafında duruyor sağ tarafında çoook nadir hissediyorum sanki orda yer yokmuş gibi hep solda duruyor ve o taraftan dışa doğru baskı yapıyor bazen yarım saat aralıksız ittiriyor taş gibi yapıyor orayı dışardan bakınca da tomruk şeklinde belli az daha zorlasa ordan çıkacak sanki sizde de böyle şeyler oluyor mu 😄