Derya poyrazvearya bu tarz demir (kan) ilaçları insanı rahatsız ediyor ya kabız yada aksine ishal yapıyor , ister istemez mide de rahatsızlık yapılıyor ama bunu doktoruna söyle bazı doktorlar ilacın markasını değiştiriyor
Annesininportakali53 poyrazvearya çok kötü bir tadı var ilk onu yazmıştı doktorum ağzıma atar atmaz midem kalktı kabız oldum ya çok kötüydü sonra hemen degistirttim 4 aydır ferrum kullanıyorum yani günde 5 defa iç dese içerim ne tadı kötü ne de öyle yan etkisi oldu 🥰
44Gamze44 poyrazvearya Ben kullanıyorum ilginç bir ilaç😅Bazen ishal bazen kabız yapıyor bulantı vs olmadı.Normalde sabah aç karnına içmem gerekiyordu ama öyle tüm gün rahatsız ediyordu son bir aydır gece uyku aralarında içiyorum yan etkilerini fazla hissetmiyorum
Sadomazo860 Annesininportakali53 bende ferrum kullanıyorum gece içip uyuyorum hiç rahatsız olmadım midemde gastirit var üstelik 👍🏻
poyrazvearya Annesininportakali53 doktora söyleyim değişir umarım kusma bulantı bilmeyen ben dün geceden beri fenayım ağzım çamur
Deletedmom_31 Ben kabız oldum hastanelik oldum resmen nefes alamayıp. Sonra solgar a geçirdi doktor da rahatladım
Babyaksu Ben kullanıyorum kabızlık dışında bir problem yaşamadım ama demir ilaçlarının hepsi kabız yapıyor bol bol yoğurt yulaf vs yiyorum faydalı oluyor kabızlığa