Baharkoseeee Asii ben şeker yüklemesi için gittim aynı hastaneye doktor kapıda baktı sonuca ve iyi iyi deyip geçiştirdi sonra sonuçların yüksek olduğunu öğrendim ilgili bi doktor kadın Doğumda yok açıkçası iki tane doktor var zaten ikisi de öyle