Nhb Sadece bel ağrım vardı. Dün kontrolüm vardı şoktayım. 2 cm le eve geldik gece tekrar bel ağrılarım olduğu için acile gittik 3 cm olmuştu. Galiba doğuruyorum
yalcinsevda_06 Nhb Allah yardımcın olsun canım bol bol uzan ayağa kalkmamaya çalış benim belim ağrıdığında ayaklarını yüksekte tut uzan diyodu doktorum sende uzan yat inşallah sağ salim vaktinde bebeğine kavuşursun ☺️☺️☺️
Aaley Doğabilir sıcak dus alma merdiven cikma hatta sadece tuvalet git bisey yapma ve yat 1 hafta daha dayanabilse hiç bir sorun da olmaz inşallah haftan iyi canım