Sunamalatya Merhaba bebeğimin kırkı çıkacak hala sarılığı devam ediyor sarılığın geçmesi bu kadar uzun mu sürüyor
Zuzuu86 Sunamalatya yanı 40 gün boyunca yükselmemişti ama vardı sarılık yıne de yüzünde tam 42. Gün tamamen gecmıstı 15 in üstünde olmadıgı sürece tehlıkesı yok inşallah çok sık emzir yanı sarılık olan bebekler 1 saati gecmıcek bol bol emzirmek lazım
Deletedmom_110 Sunamalatya 3 ay sürenler bile var hemşire söylemişti bana tek çözümü emzirmek ne kadar kaka yaparsa o kadar iyi birde arada güneşe çıkar iyi gelir
Bora5832 Sunamalatya 40 günü geçerse uzamış anne sütü sarılığı oluyor.En son göz bebeklerinden çıkar sarılık tek çözüm emzirmek uzun süre uyumasına izin vermeyin bebeğinizin