Lütfen çözüm arıyorum bulamıyorum hamileliğim de 11+6 dayım ve abartmadan söylüyorum ki haftada en az 4 gün başım ağrıyor ve kuvvetli bir şekilde ilaç da kullanamıyoruz sadece eşarp bağlayıp geçmesini bekliyorum ama geçmiyor uykumdan bile baş ağrısı ile uyanıyorum bu konuda sıkıntı yaşayıp çözüm bulanlar var mı