BBuseY Günaydın hanımlar . Sabah bir saat yürüyüş yaptım geldim uzandım içimde nasıl pıt pıt ediyor 🤭🤭🤭sanırım mutlu oldu ☺️☺️Ve ilk defa hissediyorum 😍😍
Czn2105 BBuseY kaç haftalık oldunuz. Bende korktuğumda gün içinde az hissettiğimde hemen düz uzanıyorum hemen anne düzelt kendini der gibi tekme atar bacak bacak üzerine attığımda da tekme atar 😅 birbirimizle inatlaşıyoruz şu an 🥹😍
BBuseY Czn2105 ☺️☺️ Amannn çok güzel bir duydu be 😂😂 arada inatlaşmak lazım 😂😂 17+6 olduk yarın 18 diyelim direk zaten bebek benim en son 2 gün önde gidiyordu
Czn2105 Zuzuu86 sevmediği için yapıyorum zaten 😅 yani ilk çocuğumu kaybettim bunda da hareket etmediğinde korkuyorum hissetmek için bacak bacak üstüne atıyorum ya da düz uzanıyorum hareketleniyor oh diyorum sağlıklı çok şükür indiriyorum ayaklarımı 😍😊
Czn2105 BBuseY evet bence de harika bir duygu vücudunda inanılmaz şeyler yaşanıyor. Şu an 22+3 olduk 15. Haftadan beri hissediyorum çok şükür ama bu zamanlar da hissettiğim gibi deli gibi değildi tabi o zamanlar