Benimde ilk gebeliğim ama annemler nasıl doğurduysa bende öyle doğuracağım diyip kendimi motive ediyorum aklımda hep annemin sözü bir ıkınmada balık gibi içinden kayıp çıkıyor tüm acının yerini dolu dolu bir mutluluk alıyor dedi. Allah bizi doğuma uygun yaratmış kendimize güvenelim kızlar yapabiliriz, bebişlerimiz ve biz güçlüyüz💪