Benim gebeliğimi öğrendiğimde beri yaklaşık 5. Haftadan beri kahverengi lekelenmem vardı. Doktor progestan yazdı kullandım yine de devam ediyordu.7 . Haftada kanamam oldu çok korktuk ama bir şey olmadı çok şükür progestani günde 3 e çıkardı doktor kan uyuşmazlığı vardı iğnesini vuruldum hemen.Sonra yaklaşık 10. Haftada bitti bütün lekelenme inşallah geçer sizin de çok sıkıntılı bir süreç o lekeyi görmek her seferinde insanın moralini bozuyor 😐