Bagiye Kızlar bugün kan verdim , hemşire bta hsg çok yüksek dedi ve o an ikiz gebelik olabilir dedi, 12 gün geçti 8.277 çıktı bu durumu yaşayan annelerimiz var mi bilgi verir misiniz 9 gün sonra kontrole gideceğim
nese_gocuk Bagiye benim ilk 364 çıkmıştı sonra iki gün sonra 944 çıkmıştı nerdeyse 3kat arttı 2gun sonra tekrar kan verdiğinde normalde 2kat olması lazım ama ikizde 3kat filan artiyo bide kan testinden belli olmuyor diyenler var
Sehrbnon122 nese_gocuk benim de aynı sekilde 350 cıktı 2 gün sonra 800 cıktı çift yumurta ikizlerime hamileyim