Yusufayazin__annesi Kizlar 29 Eylül’de adet olmam lazım düzenli oluyorum kaç gündür midem kalkması uyku hali ve afedersiniz aşırı gaz sancısı yaşıyorum acaba test yapsam cikarmi varsa 3 ay önce düşük yaptım 1 oğlum var ikinciyi istiyorum bu ay femara kullandım
ParildayanYildiz Yusufayazin__annesi birkaç gün daha bekleseniz daha net olur daha çok olduğu için varsa çikmayabilir de
kubraselcuk Yusufayazin__annesi 2-3 gün daha bekle erken gebelik testi yap istersen canım ama bu kişiden kişiye değişiyor kiminde erken belli oluyor kiminde regl geçince
Yusufayazin__annesi kubraselcuk anladım canm saol yarın normalde kadın doğuma gidicem vajinal kaşıntı dan dolayı alttan muayene vs etse varsa bişey olur diye korkuyorum