Kız geldimgeldim. Son derece tecrübeli olarak kasılmalarının düzenini takip etmeni öneriyorum cancağzım.ağrı gelsin saatine bak,bi daha gelince yine bak,sonra yine bak,bir düzen var mı,,doğum başlangıcı ise ağrı adet sancısı gibi veya göbek altında hafif bi sızlama gibi olup 10-15 dk gibi uzun aralıklarla gelir.sonra ağrının şiddeti yavaştan artmaya başlarken ( asla dayanılmicak ağrılar deildir bu, tatlı bi ağrıdır hatta,heyecan basar insanı) tuttuğun sürenin de 2-3 dk kadar azaldığını farkedersin,bu düzeni yakaladığın andaaaa 🤩🤩🤩 hastanenize gidersin , ordaysan (hastanede yani)da az yürü az yat derken süreç hızlanıvermiş bi bakmışsın kii.. o şekilde canım… tabi bu normal doğum süreci.. hayırlısı olsun,inşallah az da olsa faydalı olabilmişimdir