Gamselllaaaaa ben ona gidiyorum canım çok iyi ilgili pozitif bir doktor şuanda izinde pazartesi gelecek diye biliyorum onerebilecegim en iyi doktor diyebilirim normal doğum teşvikli pozitif ilgilenen bir doktor daha doğum yapmadım ama arkadaşım yaptı şu anda da dahil diğerleri odaya başka birini almazken pandemi de doğumu eşine kadar aldı düşün yani başkaları bunu yapmazdı çok yoğun bir doktor ama ne kadar yoğun olursa olsun ilgilenen bir doktor