Kizlar 2 haftalık bebeğim var çok sakin bir bebekti ama cumartesi gününden beri 4 gündür emiyor altı temiz gazını çıkarıyoruz uyuyor 5 dk sonra geri uyanıyor uykuya geçiyor ama uykuda kalamiyor önerisi olan var mı ve ya neden böyle yapıyor bilen biri yardım etsin ne olur 4 gündür 4 saat uyumadım bebekte öyle kendi uykum önemli değil ama bebeğim için endişeleniyorum