Seherkorkmz Kızlar 3 hafta önden gidiyor benim bebiş öyle olanlar var mı? 23+5 kilosu 1000 bu durumu yaşayan var mı?
syagmurr Seherkorkmz benim bebişimde öyle ama doktor iri olucak plesantasıda büyük dedi 24+0 da 1071 gr dı 28 haftalık olduk 1500 gr. Şeker yüklemesi yaptırdım gayet normal çıktı
Senanur567 Seherkorkmz benim kide 16+5 günlük olması gerekirken 18 haftalik her ultrason da bir hafta önde çıkıyor normal diyorlar
Tugceonur Seherkorkmz şeker yüklemesi yaptırın mutlaka bir kaç gün normal ama 10 gün çok fazla şekeriniz olabilir bu durum riskli gebelikte benimde 2 inci gebeliğim şuan şeker çıktı 30 haftalık olması gerekirken 32 hafta ile uyumlu gidiyor
BetulDrc_1 Bende 26 haftalığım 10 gün önden gidiyor sen şeker yüklemesi yaptırmadıysan muhakkak yaptır derim ✌🏻
Seherkorkmz syagmurr inşallah benim Durumda öyledir yaptıramadım istifra ettim haftaya birdaha gidecem ama detaylı yaptırmama rağmen yine istedi
Ceyo93 3 hafta ileriden gidiyordu suyum fazlaydı ama şeker vs çıkmadı sadece bebeğim iriydi yinede siz şekerinize baktırın ne olur ne olmaz
syagmurr Seherkorkmz korkmayın bende detaylı yaptırdım şeker yüklemeside istedi hayırlıysa bişey çıkmaz