Merhabalar hamisler 35 +5 im suan sezeryanliyim ve son 15 gün kaldı ilk 7 haftaliktan beri kan sulandirici igne kullanıyorum ve artık cok bunaldim ignelerden aslinda hsmileligim ne zor ne kolay geçti sadece ilk 4 ay aşırı mide bulantısı ve yanma gaz oldu ama bu ignelerden yeter artik dedirtiyor neden kullanıyorsun derseniz bilen çoktur gerci kullananda benim 4 tane bebek kaybım var karnımda kalpleri duruyo o yüzden başlattı doktorum hergun bir tane karından ve karnim gerginlestiginden cok aciyo artik🙄🙄var mi benim gibi kullanan 🙂