Gebeliğimin 32.Haftasındayım. Cumartesi günü randevum var takipli olduğum hastanede. Bugün ASM’de kan ve idrar testi verdim. Dün Vajinamda gerilme tarif edemediğim sanki açılıyormuş gibi bi his oldu ve bu olurken ciddi acı hissettim saniyelik bir şey tabi…bu vajinada batma bıçak saplanması gibi olan his bebeğim hareket ederken oldu Normal mi? Daha önce yaşayan oldu mu? Hamile olmadan öncede bazen yaşardım bu durumu.