Aloneanqel belinay41 doğum anında mı canım ? Bazı hastaneler alıyor bazıları almıyor. Gittiğin hastaneyi yazarsan belki giden biri sana yardımcı olabilir. Doktoruna sorsan aslında daha faydalı bilgi alırsın. Bu hafta gittiğimde bende sorayım 💕
Sblaydnn belinay41 doğum anında almıyorlar doğumdan sonra sadece kadın refakatçi alıyorlar diye biliyorum odalar iki kişilik olduğu için erkek almıyorlar
belinay41 Aloneanqel 19 yaşındayım bi tane bebeğim var 10 aylık bu da 3 aylık hamileyim daha çok günüm var 😂 ama korkuyorum o yüzden hastane araştırıyorum 🥰
belinay41 Aloneanqel Birinci doğumu mu burda yapmadım annem de hamileydi ben annemin yanına gittim 10 gün arayla dogum yaptık Koçarlı de digum yapmadığım için araştırıyorum