AselLinaMom Günaydın kızçeler 2 buçuk aylık bir kızım var son 1 haftadır yanakları hep buz gibi ya nasıl ısıtabilirim heyeti kapalı ama bir tek yanakları açık kalıyor ve üşüyor sanırım orayı nasıl kapatıcam ben 🤔🤦🏻♀️
Deletedmom_110 AselLinaMom ensesine ve göğsüne dokun soğuksa üşüyordur benim bebisin de elleri ayakları yanakları hep soğuk havalar soğudu artık çorap giydiriyorum ama yine soğuk doktor yenidoğan soğuk olur bu üşüdüğü anlamına gelmez demişti
AselLinaMom Deletedmom_110 ben bu zamana kadar hep çorap ve eldiven giydirdim zaten hiç çıkarmadım valla ama yanakları soğuk olunca içim bi kötü oluyor ya 😕bu arada ensesi ve göğsü sıcak 🤗
AselLinaMom Deletedmom_110 ana olmak çok zormuş yaa acaba üşüyor mü, acaba bi yeri ağrıyor mu diye düşünmekten kafayı yicem daha çok küçük olduğu için derdini de anlatamıyor içim gidiyor 🥺
Deletedmom_110 AselLinaMom Aynen öyle valla benimki de 6 gündür kaka yapmıyordu doktora sorduk normaldir dedi bugün yaptı ama koyu ve sümüksü şimdi onu düşünüyorum acaba niye öyle diye mesaj attım daha dönmedi inş bir sorun yoktur ya
AselLinaMom Deletedmom_110 emziriyorsan eğer yediklerinden olabilir mi katı kabız yapacak şeyler yemiş olabilirsin belki. İnşallah bi sıkıntı çıkmaz Rabbim bütün bebelerimizi korusun 🤲🏻🥰