Bdkdjdksbxn 39+5 gece saat 3 de normal doğumla geldi prensesim suni sancı almadan kendi sancımla doğurdummmm 🤗🤗 Allahım doğumu yaklaşan annenelere bi ıkınmada doğurmayı nasip etsin inşallah 🙏🥰
Aloneanqel Bdkdjdksbxn sağlıkla hayırlısı ile büyütmeyi nasip etsin rabbim inşallah 🙏🏻 darısı da bizlere olsun canım 😊🙏🏻
Bdkdjdksbxn Sinemkaya43 hiç bişi yapmadım sancım vardı açılmam da vardı 1 saat fazladan sancı çektim azdaha açılma olsun diye
Amineberra Bdkdjdksbxn MaşaAllah sübhanallah ilk bebis mi darısı bana İnşaAllah yarın nasipse 39 bitecek artık doğsun istiyorum 😭😭
Bebis_annesi51 Bdkdjdksbxn ooo maşallah canım Allah analı babalı büyütsün inşallah. Darısıda bizlere olsun 🤲🏻🥰
Lavanta27 Bdkdjdksbxn Maşallah ne güzel haftasıda güzel kendi sancınızlada doğurmuşsunuz maşallah.Sağ salim büyütün inşallah.Gözünüz aydın😊🙏🏻