Shnern Hanimlar 37. Haftadayim magnorm kullaniyorum acaba sizler kacinci haftaya kadar kullandiniz ???
SevgiGksu Shnern devamlı kullanmak zorunda değilsin kramplarının çok olduğu zamanlarda kullanabilirsin ama doktoruna sor yine de
Elifece Shnern 16. Haftamda kramplarım çok olduğu İçin kullandım , geçince bıraktım . Şimdi de kabızlık ve karnımda sertleşme olduğu İçin tekrar başladım 30. Haftamdayım
Shnern SevgiGksu kramplarim yok aslinsa benim ama icince kabizlik soeununa iyi geliyr diye içiyorum canim
haziranannesi Ben 15. Haftadayım uc hafta once kullanmaya basladım bende gebelık boyunca kullanılıyormu
SevgiGksu haziranannesi bana doktor kramplarının yoğun olduğu zamanlarda kullan dedi 36 haftadayım bi tek yoğun olduğunda kullanıyorum