Gggggbbbbbbeeeee Doktor hanım bildiğim kadarıyla hastane dışında yapılan tetkikleri kabul etmiyor doğru mı acaba gidenler bilgilendirebilir mi
Muallimme Gggggbbbbbbeeeee bana burda pahali istersn devlette yaptir getir demisti bende kan tahlilini oyle yapip vermistm bakmisti
Asyaninannesi58 Gggggbbbbbbeeeee ilk gebeliğimde gidiyordum 2 yıl önce bazı tetkiklere burada pahalı devlette yaptırabilirsin diyodu. Son zamanlarda nasıl bilemiyorum 🤷🏼♀️
Gggggbbbbbbeeeee esradgn123 kaçıncı haftadan beri gidiyorsunuz mesela ne gibi tetkikler istiyor ben şuan 20.haftamdayım
esradgn123 Gggggbbbbbbeeeee 16. Haftadan beri gidiyorum kan idrar verdim arada radyoloji bölümüne gittim