Deletedmom_110 https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek direkt linkler altındaki linkin sonunda yazan kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz. http://mutluresim.com/
Meleknkkk anne_gunlugu adetin gecikti mi canım geciktiyse kaç gün gecikti. Fotoğrafta pek bisey belli olmuyo ama yakinlastirinca hafif bi gölge var gibi
hayalbahcem anne_gunlugu başka marka test varsa yapmanı öneririm artı Med burada bende dahil bir çok kişiye yalancı pozitifi gösterdi. Hayal kırıklığını bildiğimden hemen başka dene ki kafan rahat olsun
linaaryaa Yok gibi kuzum tekrar birtane daha yapsan keşke belki daha net çıkabilir ben de gebe kalmak isterken böyle çıkmıştı negatifdi umarım vardır ama ❤️
anne_gunlugu 2 gün daha bekleyip test yapvam kızlar eger onda da cıkarsa kan vericem çok teşekkür ederim hepinize
Meneksekara anne_gunlugu bende gördüm bir gölge yarın ilk idrarla tekrar yapın veya kan verin netleşir
Stella_0 anne_gunlugu İlk gebeliğimde benimde böyleydi 6-7 gün vardı reglime 😊 kimseye bir şey söylemedim gün aşırı kaset test yapmaya başladım hafif hafif belirmeye başlayınca kan tahlili vermeye gittim 😂 bence var ama kan tahlili yaptırın mutlaka sanırım henüz erken 😊
Gizmo55 anne_gunlugu canım bende aşırı silik bir testle öğrendim testi tekrarla kızarmaya başlar var hayırlısıyla inşallah 🤰😍
TeoMom anne_gunlugu Resime yakından bakınca belli oluyor silik bir çizgi var canım adetin gecikti mi ve çizgi hemen çıktı mı