Hacer96 Merhaba 28 haftalık hamileyim hamilelikten önce sağ göğsümde 11*5 mm sol göğsümde ise 7*4 mm boyutunda kist vardı her 6 ayda bir kontrole gidiyordum son gittiğimde 7 aylık hamileydim ve sol göğsümde ki kist süt bezlerin arasında kaybolup küçülmüş fakat sağ göğsümdeki kist 16*8 mm olmuş doktorum Bu büyümenin onu rahatsız ettiğini ve arayı açmadan meme cerrahisine görünmemi ama korkulacak bir durum olmamakla birlikte ihmal etmememi söyledi ayın 11 nde Fatih sultan Mehmet hastanesine meme cerrahisine randevu aldım başına böyle birşey gelip Doğumdan sonra emziremeyen anneler varmı çok üzülüyorum ve korkuyorum hayatımda galiba en çok istediğim şey kızımı emzirmek şimdiden teşekkür ederim.
Glitter Hacer96 canim ben 17 yasinda ameliyat oldum. Fibrokist vardi bende de. Doktor birsey olmaz demisti ama kac saat aglamistim ya icimdeyken kotu biseye donusurse diye 🤣 sut kanallarim yuzunden olmus yasin buyuk olsa emzirmeyle gecebilirdi demisti
Hacer96 sudamlasi adetinden çok büyüklüğü önemli değil mi hem benim doktorum hamilelik bu tür kistleri büyütüyor dedi büyüdükçe kötüye giderse nasıl emzirebiliyorsun
sudamlasi Hacer96 bendekiler de küçük değil ele gelen 5 tanesi büyük. Süt oluşumuna engel değiller henüz doğum yapmadım sütüm geliyor tedbir amaçlı doktor muayenesi oldum emzirme döneminde boşalacagını söyledi.
Hacer96 Glitter inşallah ben geçmesini istiyorum tabi ki ama emzirmeye engel değilse gerçekten çok mutlu olurum
Glitter Hacer96 canim bir meme cerrahina gorunmen en iyisi. Iyi bir doktor elle muayene ile bile rahatca anlayabiliyor kistin turunu