Lutfiye20 15+1 haftalık hamileyim ilk haftalardan beri göğüslerim çok hassas ağrıyor ne zaman geçer acaba doğuma kadar böyle mu devam edecek sütyen giyemiyorum bile
Ebrar_65 Lutfiye20 ben hamile olduğumu öğrendiğim ilk andan itibaren ağrımaya başladı ve bir kaç hafta devam etti sonra geçti seninde geçer inşallah canım benim normaldir
gbdl2023 Lutfiye20 15+5 im ara ara sızlıyordu ama bu aralar can yakıcı sizlamasi var İnsAllah geçer bakalım 🤷🏻♀️
Bebisinizz Lutfiye20 bende 17 haftalık hamileyim ara ara sızlıyor özellikle af edersiniz iç çamaşırımı giyip çıkarınca ağrı oluyor geçer inşallah normaldir 🐣 sağlıkla gelsin bebişlerimiz ❤️