Meleknkkk Kızlar belimde ve kasıklarımda ağrı var adet ağrısına benziyo arada bi gelip gidiyodu şimdi sürekli devam ediyo. Doğum sancısı mı acaba gerçi öyle olsa daha şiddetli olması gerekirdi su gelmesi falan yok. Neden olabilir acaba
fatmaa37demi5 Meleknkkk dogum yaklaştığı için yalancı sancıların siddeti de artıyor. Yani gerçek doğum sancısı değilse yalancı sancılar
Aselmeva_ Meleknkkk Her sancida su gelmez canım ağrılar 5dk bir düşerse doğum sancısıdir zaten anlarsın duramazsın agridan
nonparisienne Meleknkkk Düzensiz sıklıkta ve regl sancısı gibiyse yalancı sancıdır. Bende 37+2 ile ne baskı ne sancı tık demeden devam ediyorum 😬
Meleknkkk nonparisienne aynı zamanlardayız ama benim hiç sabrım kalmadı bi an önce gelsin istiyorum doktor normale doğru gidiyo bekleyelim dedi 🤭
nonparisienne Meleknkkk iyi bari doktorun normale yönlendiriyo, bizim beyfendi hala makat geliş ve asla dönmüyo kaburgalarıma yerleşti resmen. Dr gün verdi 30 eylülde alacak normalde doğum tarihi 10.10′du ama de beklemenin bir anlamı yok diyor 😬🥹
Meleknkkk nonparisienne bizimki çoktan döndü. Herseyin hayırlısı canım sağlıkla al kucağına da gerisi önemli değil 😊