glbyzgkhn Kizlar ben 4 gün gebelik testi yaptim ve silik cikti ve ondna sonra regl kanamam oldu ve bugün tam 3 gün geçti ve kanamam azaldi ama böyle olup hamile olduğunu ogrenen varmi
meleklerin_annesii glbyzgkhn bende de öyle bişey oldu hormonlarından dolayı çift görünüyormuş doktor söylemişti , sen yinede bi kan ver
Mer93 glbyzgkhn kimyasal gebelik olabilir. Kan tahlili verin iki güne bi düzenli artış olup olmadığına bakın öyle anlaşılır
Merve201119 glbyzgkhn kimyasal gebelikte olabilir yerlesme kanamasida olabilir duzenli iki gunde bir kan verip öğrenebilirsiniz