Gulyaahmadli Merhaba güzeller🎀36+1 haftalık olduk ve doğuma çok az kaldı Allahın iznile..Neler yapa bilirim bu süreci hızlandırmak için..Doğumu kolaylaşdırmak için…
Aysennn5555 Gulyaahmadli ben de bugün itibariyle 36+1 im doktorum yavaş yavaş suquat çömelme bol bol yürüyüş gibi şeylere başla dedi
-MinikveAnnesi- Gulyaahmadli her gün yürüyüş merdiven in çık pilates topu egzersizleri squat yapıyorum 37+4 üm
Asdfgj Gulyaahmadli 3-5-7 hurma ye squat yap 38.haftadan itibaren ahududu yaprağı çayı iç bu hafta perine masajına başla merdiven in çık ama yan yan bol bol squat yap Allah kolaylık versin
Maviii Aysennn5555 neden yavaş yavaş ben gebeliğin başından beri squat egzersizler yapıyorum. youtube çok güzel doğuma hazırlık videoları var simge duman, elçin demirel örneğin