Ben canım 35 . Haftada aynısını yaşadım bir gün yattım hastanede sonra doktorum adalet diye bir ilaç verdi bir hafta onu kullandım ve 3 hafta geçti hala dogurmadim😂yarın sezeryana gircem 38 haftalik olduk stres yapma doğsa bile ciğer geliştirici yapınca küvezde bile kalmiyor