ayse3452 ben cumartesi sezeryan oldum pazartesi kan sulandırıcıya başladım aç tok fark etmez hergün aynı saatte yapmak gerekiyor göbeğimden vuruyorum kendim vururken değil de vurduktan sonra yakıyo ama kan sulandırıcı genel olarak yakıyormuş mecbur damar tıkanıklılığı olmaması İçin vurunmamız lazım sezeryan sonrası damar tıkanıklığı olabiliyor. Sende de çok fazla ödem var mı ???