Duanızı bekliyodum kızlar ağrı ve kanamadan hastaneye yatış oldu doktoru bekliyoruz açılma yok zaten riskli gebelik yaşıyordum bugün kontrol vardı 37 de sezeryan olcakti şuan bekliyoruz serum ağrı kesicilerle duruma göre sezeryan dediler akşam üstü ama kesin doktordan sonra belli olcek çok agrım var ilkez kanama yaşadim