Ebruliya girl_boy_annesi ben hastanedeyim şeker yüklemesi için. Kaç saat buralarda olcam acaba çok uzun bı işlem sanırım. Kan mı alıyolar parmaktan mı bakıyolar şekere
girl_boy_annesi gulin-35 Ayyy gerçekten mi teşekkür ederim 😍🥰ilk gebeliğimde gebelik şekerim vardı bu yüzden korkuyordum 🙈
girl_boy_annesi fatmaa37demi5 Teşekkür ederim canım mutlu oldum ilk bebeğim de 170 çıkmıştı diyet yapmıştım 🥺
kuubra1234 Ebruliya seker icecegini icmeden once aliyolar bi kan.bide ictikten sonra aliyolar 2 saat suruyo
girl_boy_annesi Ebruliya bizim 3 saat sürdü maalesef uzun sürüyor önce bi kan alıyorlar ondan sonra glükozu içtikten 1 saat sonra tekrar alıyorlar sonda 1 saat sonra bir daha alıyorlar 🥰
Merss girl_boy_annesi bende içeçeği içtim bekliyorum şimdi. Kan aldıktan sonra içtim bir saat sonra yine kan alacak da. Şimdi bir saat sonra kan vericem ya yine mi beklicem bir saat 😱 benim 50 gram içtiğim içeçek
girl_boy_annesi Merss yok canım benim 3 saat sürmesinin sebebi bebeğimide gördük onuda kattım yoksa 2 saat 🥰
280322- girl_boy_annesi bende 2 gün önce verdim 75 gr seker testi ama e nabız da sonuçlarım görünmüyor sizinki hemen göründü mü