Melinya artık o ağrılar daha da çok artacak demişlerdi de ben kendimi motive etmeye çalışıyordum 😅 ama olmadı 😂 3 gündür çok fazla ağrım var kasiklarimdan yürüyemiyorum,dinlenince geçen bel ağrılarım geçmiyor, kasılmalarım geceleri dahi dürtüyor 🤦♀️ genelde kendimde yaşadığım kadarıyla çatı muayenesinden sonra ağrı-kanama-lekelenme tarzı oluyor. Dinlenmeye çalışın ama gerçekten dinlenmek sadece WC gidip gelin mesela. Eğer geçmezse doktorunuzla irtibata geçersiniz 🤗 Rabbimin izniyle Sağ salim sağlıkla kucağımıza aliriz insallah bebislerimizi 🤲