Polikistikanne Xhzr ben 10 ve 16 haftalar arası kanama ve lekelenme yaşadığımdan proluton depot vuruldum birçok kez. Şimdi 34. haftamızdayız şükür 🙏🏼
Annesininkuzusu0911 Xhzr ben pde onu kullandım canım haftada 1 kere vurdurdum 3 hafta boyunca 4. Haftada doktora gittiğimde düzelmişti
Xhzr Polikistikanne peki bende yaptırım doktorum verdi bir bildiği vardır bende çok hafif var lekelenme ondn verdi
Polikistikanne Xhzr bencede doktorunuza güvenin ve yaptırın. Allah’ın izniyle sizinde bol bol dinlenmenizle geçecektir 🙏🏼
cherry6128 Xhzr doktorun verdı ise vurulmanda bi sakınca oldugunu dusunmuyırum canım. Bende dusuk tehlikesi yasadım ve kaç kez vuruldum igneden
MeltemKocamer Benim ilk haftlarda kanamam gelmişti dr iğne verdi ama sanırım binyeden bünyeye değişir 2 gün ağrısını çektim çook yaktı.sonra dr a dedim bu çok fena olcak gibi değil o da bana progestan hap verdi 200 lük şimdi 18. Haftamdayım hala kullanıyorum.
umranozby Xhzr tabiki yaptirmalisin canım tedbir senden taktir allahtan ben proloton iğne olmustum allah korusun birşey olsa vicdanın rahat etmez yani
Minikveanne Xhzr 13.hafta kanamam olduğunda doktor yazmıştı ağır bi iğne vururken zaten hissediyosun ama sonrasında ağrım olmadı hissetmedim bile hem ağır da olsa bebişlerimiz için değer o an onu düşünmedim bile