durumom2022 Kızlar 31+6 yız 2. Akşamdır tansiyonum düşüyor 10/4 10/6 11/5 oluyor aslında küçük tansiyonum normalde de çok yükselmez ama baş dönmesi yapıyor sizde de oldu mu doktora gitmeli miyim
findiklibadem durumom2022 tam o haftalarda o sekildeydi tansiyonum aniden düsüyodu sağlıklı beslenmediğimden galiba karbonhidratı azalt demisti doktor
Aloneanqel durumom2022 benimde genelde böyle çıkınca bir baygınlık bitkinlik hissim oluyor. Gebelik şekerim var ama azıcık yükselmesi açısında şekerli birşey yiyorum düzeliyor bu şekilde.
durumom2022 findiklibadem elimden geldiği kadar da sağlıklı besleniyorum ama olabilir tabi dikkat edeyim bende teşekkür ederim
durumom2022 Aloneanqel gebelik şekerim yok benim aslında ama şeker aleti de yok evde ölçemiyorum tansiyon aleti var bakıyorum düşük tuzlu ayran fln içiyorum bende ama zor düzeldi dün akşam