Kızlar meraba 6 hafta 6 günlüğüm. Kanımda ve idrarımda enfeksiyon cikti. 30 eylulde kontrole gidicem. E-nabızdan baktım sonuclara. Kanımda olan kızamıkçık enfeksiyonu internetteki arastirmama göre hiç yaşayanınız var mı bebeğe gecer mi ya da zamanla düzelir mi?