Merveebuluttt Kozlar 26 haftalık pramatüre doğum yaptım dün akşam 1 kilo 100 gram doğdu doğduğunda ağladı küvezde nolur doğum yapanlar bu haftada yaşadığı bebekleriniz
Derya_gumus Merveebuluttt Rabbim yardımcın olsun insallah saglikla kucagina almayida nasip etsin tutunacaktir dünyaya çok guçlü oluyorlar onlar emin ol dua et annesi bol bol dua et
Deletedmom_110 Merveebuluttt inşallah en kısa sürede kavuşursun bebeğine kilosu falan iyi bence Rabbim şifa versin kuzum 🤲
Uneremine Merveebuluttt rabbim yardimciniz olsun siz ne kadar güçlü olursaniz bebeginiz de o kadar güçlü olur dualarimiz sizinle 🌸
benimmdunyamm Merveebuluttt hayırlı olsun sağlıkla kavuşun inşallah Instagram’da temizlik tüyoları var o da 26 haftada yaptı doğum bakabilirsin istersen
Stoppedstar Bilgim yok ama hayırlı olsun ve Allah kavuştursun. İnşallah kısa zamanda kavuşursunuz bebeğinize 🙏
saglikciaanne Ankara’da bir arkadasim bu haftalarda doğum yaptı , 900 gram doğdu uzun bir süre kaldı hastanede bebek ama sağlıcakla çıktılar. Yüce rabbim şizede sağlıcakla çıkmayı nasip etsin
Elmasabla Merveebuluttt Rabbim sağ salim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah. Benimde erken doğum riskim var şuan 26 haftamdayim. Sizin erken doğum sebebiniz neydi acaba
Ahsenmom Abcd12 2 aydır kuvözde mi? Yoksa 2 aydir eve mi çıktı? Ablamda doğum yaptı 24 haftalık şuanda kuvözde
nazks Hayırlı olsun canım benim 500gr üstü her bebek yaşama tutunur Allahın izniyle benim kardeşim de öyle doğdu dağ gibi delikanlı şimdi hiç güzel canını sıkma♥️
Sose2021 Eşimin kuzenin 450 gr çocuğu olmustu şu an 2 yaşında .. benim kardeşim 25 sene önce söylediğiniz şekilde doğdu ve şu an delikanlı 🙏🏻 Dua edin o hayata tutundu siz inandıkça daha iyi olacaktır
Seross10 Merveebuluttt arkadaşım ani su gelişi ile 28 hafta 1025 gr 33 cm kız bebek dünyaya getirdi 52 gün küvözde kaldı hep süt taşıdı şimdi 2 yaşında oldu şimdi sağlıklı bıcır bıcır
Ahsenmom Merveebuluttt Canım benim Allah sağ salim yavruna kavuşmayı nasip etsin inşallah. Bizede nasip etsin Ablam 24 haftalık 500 gram doğum yaptı. Bizim bebegimizde doğarken ağladı. Doğarken ağlaması evet ben dünyaya geldim farkındayım herşeyin demesiymis. Hiç korkma çok üzülüp çok ağladık. Şuanda 9. Gün olması lazım yaşıyor kuvözde kilo almaya başladı vitamin takviyesine başladılar prematüre bebekler çok çok güçlü ❣️🤲 Bizimki seninkinin yarısı kadar sen düşün Hiç stres yapmadan sütüne odaklan sütünü sağ
Sumeyra12 Ahsenmom canım benim de size benzer bir durumun var bebeğiniz durumu nasıl ins hersey yolundadır
myangelson Merveebuluttt Rabbim ol der ve olur onun yiyecek ekmeği varsa her şekilde yaşıyor canım sen içini ferah tut kötü düşünme
VuslatSena9 Merveebuluttt onlar çok güçlü annesi,siz gönlünüzü ferah tutup dua edin,sütünüzü sağn bol bol. Rabbim onu size bağışlasın.🤲
Kubrar33 Merveebuluttt Kılosu cok ıyı masallahh allah sıze bagıslasınnn ınsallahh kılı erken dogumda cok onemlı cıger gelıstırıcı yapıldımı
Der_0 Merveebuluttt Allah’ın izniyle yaşar inşallah canım ağır prametüre kilosu yine iyi. Belki biraz uzun kalır ama sağ Salim çıkar inşallah ❣️