Kızlar selam, normal doğum sonrası hemen korse kullanmak gerekir mi yoksa 1-2 gün beklemek mi gerekir? Bazı videolarda korse görüyorum eskiden de anneannem annemi sarmış hemen bez bağlamış karnına. Ama şimdi bazı yerlerde birkaç gün beklenmesi gerektiğini gördüm arada kaldım. Kesin bilgisi olan varsa yazsın lütfennn 🫶🏻