Nerime_ Önce normal doğum deneyecek doktor dayanamazsam sezeryana alacağım dedi çok korkuyorum 37+5 haftalığız
kizannesiyimm Normal nasıl bilemem ama spinal sezaryen oldum hiç korkulacak bir şey değil. Sağlıkla kucağına al bebeğini 💐
Nerime_ kizannesiyimm 3 aylık bebeğimi kaybettim bundan önce normal doğumla aldılar Çok kötüydü öldüm öldüm dirildim resmen o yüzden çok korkuyorum
kizannesiyimm Nerime_ Çoo geçmiş olsun 🙏🏻 İnşallah bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alır hastaneden birlikte gülümseyerek çıkarsınız ❤️