dlrterzioglu Pazartesi günkü kontrolüm de 1 parmak açıklığın nst de sancılarım ve rahim de yumuşamam vardı. Sancılarım şuan daha sık ve kontorlüm var… Dualarınıza talibim… Doktorum 3 5 güne doğumun başlar muhtemelen demişti… Hayırlısı ile doğurayım inşaAllah 🤲🏻🌼
Edaymn dlrterzioglu merhaba pazartesi benimde aynı böyleydi rahimde yumuşama ve 1 parmak açıklık 40+1 oldum bugün halaa sancım vs yok 🥲 bebeğiniz kanalda mıydı sizin peki
Patricia dlrterzioglu ay hadi allah hayırlısını versin bir acazda bebeğini kucağına aşmayı nasip etsin. Hem sana hem de diğer bütün anne adaylarına🤲🏻
dlrterzioglu Edaymn Ben şuan 37+2 deyinm… Kanalda olup olmadığını söylemedi ama.. Senin gibi gördüğüm vakalar 3 gün en fazla 5 güne doğurdular ilk doğumun olmasaydı ikinci falan olsaydı bugün yatış verirdim dedi… Benim sancılarım var hafiften sanki dün bugündür daha sık belki bugün yatış verebilir doktor hayırlısı bakalım… Allah bir avazda kurtarsın hepimizi 🤲🏻🤍
Edaymn dlrterzioglu Sağ salim kavuşun inşallah 🙏🏻 bizde pazartesi yatışımızı bekliyoruz umarım herşey yolunda gider hepimiz için💖 iyi haberlerinizi bekliyorum☺️
dlrterzioglu Edaymn Şuan yatış verdiler, doğum için değil bazı değerlerim yüksek çıktı kan ve idrarda ondan dolayı duanızda unutmayın Allah yardımcınız olsun canım 🤲🏻