Nerden geldi bilmiyorum dışarıda pek çıkmam hastaneye giderim sadece ona da taksiyle giderim 2 haftadır saçımda kaşıntı vardı ama deli gibi enseye kadar indi kaşıntı baktım pul pul dökülüyor eczaneden ilaç aldım sürdüm gram etkisi yok bugünde baktım saçımı tararken dökülen saçlarda siyah bişey allah dedim bit nerden gelmiş anlamadım bit ilacı aldım kullandım 2 saat saçımı temizledim ama hala kaşıntım var kafamda gibi hissediyorum