Pnar2912 hayır hayır hiç korkmayın. Korkuyla kendinizi yönetmeyin işte o zaman zor geçebilir. Sakin olun. Her şeyin cozumu bulunmuş. Hiçbir şey korktuğumuz gibi değil. 1 hafta önce sezaryen oldum , yine olsa yine olurdum. Doğuma çok rahat girmiştim ki öyle de geçti hiçbir şey hissetmiyorsun zaten. Bı de kendini bebek yanına gelene kadar uyku moduna al tamam mis oh bitti. Bebeği yanağına koyunca her şey bitiyor zaten. Ameliyat sonrası için iğne ağrı kesiciler vuruyorlar , vurmazlarsa istersin. Zaten su geçirmez bant yapıyorlar duş alırken hiç problem olmuyor. Bı de dezenfekte sprey alırsın sikarsin sürekli enfeksiyon falan da olmaz. İlk kalkış zor evet ama onlar sana çok güzel yardımcı oluyor. Sadece etrafındakileri dinle kendin ben yaparım ederim deme. Sonra sürekli yurursen daha kolay iyilesiyorsun. İnsan bu muymuş diyor 🙏🤌